7 Şubat 2012 Salı

Sıcak Kart Var Bedavvvaaaaaa!.

Kartlarımız hazır.Sürprizlerimiz hazır.
Sonunda gönderebildik.İnşallah beğenirsiniz.
Özendim mözendim ama güzel oldu mu bilemedim.
Fakat ben beğendim.Hediyelerim var size.
Hediyeleri biraz fazla kaçırmışız galibaa.
Hatta ticaret yapmayı bile düşünmedik desem yalan olur tabisi.
Beğenirseniz çok mutlu olurum.Hepsini sevgiyle hazırlaım.
Bunu bilesiniz.Heppinizi mucıkladım:)
Adı üzerinde sürpriz ama söyleyeyim.
Taşların üzerine resim çizip arkalarına magnet yapıştırdım.
Gönderdim.Ama kuzenime göndereceğimi koydum buraya.

Size gelenler sürpriz olsun:)
Mahmur Prenses Teyzeciğime de Tuncay Amcacığıma da çok teşekkürler...
Anneme hediyesi,


Elif Ablama hediyesi,


Ve tabisi ben prensese hediyesi,


için, binlerce teşekkürler. Bizi, sizler büyüteceksiniz. Emekleriniz bizim için çok değerli.
(Babam çok kıskandı ;-)))

Bunlar da Sevgili Mahmur Prenses Teyzemizin bizim için yolladığı özel hediyeler, özel yerlerde kullanılacak. (Annem görünce ağladı)  ;-)
-En güzel sevgi perdesi zaten dikildi kızlarrr! dedi bize, çok hoşlaştık ;-)))



Prenses Teyzem, bunlar bizim için çok değerli Çünkü gerçek teyzemcim hariç bizi önemseyen tek teyze sen oldun bizim için. Anlıyorsun değil mi?

Bu da sana gelsin;
Annem ve babam "gelmiş geçmiş en büyük sanatçılardan biri, üstelik yedi yaşından itibaren" diyor ve bize kasetlerini dinletiyorlar, onu oradan tanıyoruz. Ama sizler herhalde bizlerden daha iyi tanıyorsunuz;
Sürprizzzz....


Sevmeyi çok seviyorum desem devrik cümle mi kurmuş olurum?
;-)))
Ailem; "özgür ol" diyor, özgürce SİZİ SEVİYORUM.

9 yorum:

  1. Canım,
    Mahmer Teyzen,
    Tuncay Amcan,
    Barış büyük amcan;
    bu kadar güzel ve büyük bir aileyiz işte daha varolduklarından bile habersiz olduğun. N'aber, sana her gece anlattıklarım yalan mıymış?

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, ne güzel şeyler yazmışsın, böyle hep gönlü zengin ol, sevmeyi sev, sevdikçe güzelleşecek dünya. yaptıkların çok güzel ve iyi fikir, tebrik ederim seni, hediyelerinizi de güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Kendi yazılarımı ben sıkıcı buluyordum ilk ziyaret bile etmezler sanıyordum.Ama eğer koskoca bir ailem varmış;)

      Sil
  3. ah güzelim benim ya bana hediye sarkı da göndermiş çok tesekkür ederim Barıs Mançoyu çok severim. Anlıyorum :) ailecek çok tatlısınız sizi seviyorum. Hep sevgiyle dolu olsun yüreğiniz Öpsün sizi Mahmur prenses teyzeniz (siir gibi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Barış Amca'yı çok seviyordum.Teşekkür ederim Prenses Teyze...Tatlı olan da sensin bi kere :/ :D :D

      Sil
  4. çok mutlu oldum uzun bir zamandır kimse bana şarkı armağan etmemişti. Çok tesekkürler zeyno sevgini kalbimin ta derinininde hissetiyorum anlıyorsun değil mi :) bu bizim şarkımız olsun seninle dinlediğimde hep seni hatırlıcam bundan sonra


    Hava ayaz mi ayaz ellerim ceplerimde
    Bir türkü tutturmusum duyuyorsun degil mi?
    Çalacak bir kapim yok mutluluga hasretim
    Artik sokaklar benim görüyorsun degil mi?

    Zaman akmiyor sanki saatler durmus bugün
    Sonsuz yalnizligimda bir tek sen varsin bugün
    Ya dön bana artik duyuyor musun beni?
    Ya çik git dünyamdan anliyorsun degil mi?

    Bir resmin kalmis bende tam ortadan yirtilmis
    Hani siyah kazakli biliyorsun degil mi?
    Gözlerimden süzülen birkaç damla anida
    Senin sicakligin var anliyorsun degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun bizim şarkımız :D Çok seviyorum senii Prenses Teyzemmm.

      Sil
  5. Merhaba Zeynograf,
    Dün kartın geldiiiii...O ne güzel,anlamlı bir kart öyle...Harika..
    Magnet'ime de bayıldım.Buzdolabımıza taktım onu...
    Çok çok teşekkürler..
    Hepinize Tuzla'dan sevgiler....

    YanıtlaSil