25 Ocak 2012 Çarşamba

Sevgi perdesi için yaptım

Dün akşam annem, elinde birsürü tülle geldi. Önce ne yapmak istediğini anlamadık doğrusu :-)
Anlat hadi! dedik ablamla.
Mahmur Prenses teyze bir etkinlik başlatmış.
23 cm.lik kumaşları, sevgiyle süsleyerek ona gönderecekmişiz o da bunları perde dikecekmiş.
Perdeyi ne yapacak? diye sordum annem de bana, bilmem ki hiç sormadım dedi.
Ben merak ettim doğrusu belki haber verir.
Neyse, bu benim hazırladığım parça:


Boş zamanlarımda tasarım yapmayı çok seviyorum.
Bazen de desen çiziyorum defterime. Çok zevk aldığım bir iş oldu bu ve devam ettireceğiz, annemden bol bol kumaş istedik ;-)
İnşallah beğenirsiniz, fikrinizi duymayı çok isterim doğrusu. Kötü de olmuş diyebilirsiniz, kendinizi de beni de kandırmayın tamam mı?

Görüşürüz.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sizin kadar olmasa da güzel olmasını umuyorum:)

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Laf aramızda Zeynocum anneninkinden daha güzel, daha yaratıcı olmuş :)

    Ellerine ve o sevgi dolu yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama nasıl olsa annem bloğuma bakacak.Görecek.Yine de söylemem.Öptüm seniiii.

      Sil
  4. Mezuniyet balosuna giden şık bir genç kız olmuş. Ellerine sağlık. Gerçekten zevkli ve yeteneklisin. Bence de anneciğin size bol bol kumaşlar alsın:)

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok tatlı olmuş renkler harika uymuş. Mahmur Prenses Teyze sevgi perdesi ile dostluklarını arkadaşlıklarını paylaşımları bloglar arası arttıracak ve bu perdeyi tüm dünyaya açacak. Herkes el işine özenecek herkesin bir hobisi olacak. Tüm sanat severler hastalara yaşlılara çocuklara neşe mutluluk verecek bu perde ile . ellerine sağlık canım. çok ama çok tesekkür ederim bu güzel yüreğin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soru işaretlerimi giderdiğiniz için çok tişikkür idirim...Siz de çok tatlısınız.

      Sil
  6. merhaba ,ben resmi göremiyorum ama dün yaptığın tasarımın kendisini gördüm mahmurprensesde,biz çok yakın arkadaşız onunla her gelen parçayı ben de görüyorum hemen yani.Ben de tasarımını çok beğendim.tebrik ediyorum seni.bir şeyler tasarlamak seni de çok mutlu ediyorsa sakın bundan vazgeçme.hayal gücünü kullanmak bize verilen çok büyük bir meziyet ,çok güzel bir duygu ve insana çok şey katıyor.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceleriniz için teşekkür ederim.Sizi çok seviyor severken öpüyor öperken saygılarımı sunuyorum...

      Sil