8 Ocak 2012 Pazar

Laflar,sözler karışır!.

Özür dilerim fazla yazamıyorum hala...
Ödevlerim bitiyor,ertesi gün sınav var.
4 dershanenin ve okulda ardı ardına gelen Türkçe,matematik,fen,sosyal sınavlarım var.
Yoğunum yani.Yarıyıl tatilinde İnşallah daha fazla yazarım.
Fakat sizden de yorum gelsin biraz...Neden bahsetsek acaba?
Evet beğendiğim bir kaç laf vardı aktarayım...

Kuzgun,bağda kuzgunca bağırır.Ama bülbül,kuzgun bağırıyor,
diye güzelim sesini keser mi hiç?MEVLANA

Pisler,pisliklerini yapar ama sular da temizlemeye çalışır.MEVLANA

Genişlik,sabırdan doğar.MEVLANA

Solomon Adaları'nda,insanlar ağacı hemen kesmezler.Ağacın etrafını kapatıp söver,kötü sözler söylerlermiş.Ağaç birkaç güne kalmadan solar ölürmüş...

3 yorum:

  1. Benim güzel kızım, Allah gücüne güç versin, Allah'tan hepsini isteyerek yapıyorsun, zorlamıyorum seni de içim rahat.
    Ne güzel sözler bulmuşsun, hele ilkine bayıldım. Kötüden emsal olmaz atasözüne benzettim biraz da, ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Evet bence de anneciğim ama ben en son yazılan söze çok üzüldün her çocuk özeldir adlı filmde vardı.Ağlamıştım.

    YanıtlaSil
  3. Annem doğru söyledin.Teşekkür ederim.Seni seviyorum.
    Ablişkom doğru diyorsun;öğretmenin benzetmesi üzdü bizi...

    YanıtlaSil