21 Ocak 2012 Cumartesi

Annem Annem

Annem sana söyleyecek sözlerim var...
Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin..
Bir serçenin gözyaşı kadar önemlisin benim için.
Bu kadar mı deme çünkü serçeler ağladığında ölürler.
Suyumsun,Güneşimsin,toprağımsın.
Her bir kum tanesi sevgi ise sen benim  kum çölümsün.
Gücüme güç umuduma umut katıyorsun annişim.
Anneciğim, sen benim için, ıssız bir çöl ortasında bulduğum,
kana kana içtiğim, sevgi selimsin.
Sen hayatımın kutup yıldızı oldun.
Nereye gidersem gideyim hep yanımda bana yol gösteren oldun.Doğru yolu buldum seninle annem.
Biliyor musun daha Dünya'da yoktum.
Önüme baloncuklar çıktı.
Resmi çıktı milyonlarca kadının.
Seni seçtim.Sonra seni seçen milyonlarca 
trilyonlarca hatta katrilyonlarca bebekler savaştım.
''Çekilin,gidin annemim başından...'' dedim.


Ve yavrun oldum...








Bu sözler değeri biçilmeyen anneme. 




3 yorum:

  1. Kuzum, ruhum, çiçeğim, suyum, ekmeğim, kıymetlim, bitanem.
    Okurken gözlerime inanamadım meğer içinde ne çok su varmış ;-)
    Tatlım...
    Bunlar ne kadar güzel cümleler, bunlar ne şahane hisler; Allah ömür verdikçe ikimize de hep böyle kalalım olur mu?
    Güzel yüreğinle güzel güzel büyü yavrum ve Yaradan herkese senin gibi evlat nasip etsin inşallah.
    Maaşallah sana.
    Kocaman sarılıyor ve öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. MAŞALLAH. Tüylerim diken diken, duygu seli içinde okudum. Güzel duygularına ve yüreğine sağlık.
    Rabbim sizi hiç ayırmasın.

    YanıtlaSil
  3. gözlerim doldu kuzucuklarımız bizim onlar ne güzel ifade etmissin sevgini Allah hiç ayırmasın hep mutlu etsin anneciğinle seni

    YanıtlaSil