1 Ocak 2012 Pazar

Çatlatan Fıkralar

Selam.Sizlerle bildiğim fıkraları söyleyeceğim.
BABASINI KORKUTACAK DA
Karne günü gelip çatar.
Ahmet bilgisayar oynamak için güler yüzle eve gelir.
Babası:
Oğlum karnene bir göz atıp hediye almaya gideceğiz.Ver karneni.
Ahmet:
Baba şey...Ben karnemi arkadaşıma verdim.Babasını korkutacak da...
ÇİFT KATLI OTOBÜS
Arkadaşı Dursun ile çift katlı otobüse binen Temel Dursun'u arar.
Temel:Tursunciğum oralarda haller nasul daa?
Dursun:Hiiiç...Sadece bizim şoför uyuyakalmış.
Temel:Bu da bir şey mu daa?Bizim otobüste şoför bile yokdir.
CİNDİRELLA
Peri:Hey güzel kız söyle benden ne diliyorsun.
Cindirella:Değneğini masanın üstüne bırak.Kapıyı kapat ve git.
Kibarlık
2 kişilik bir karı koca evine Selim gelir.
Bu iki kişi 65 yaşındadır.Sohbet ederler.Bir ara kocası karısından su ister:
Karıcığım bana bir bardak su getirir misin ballı peteğim kuşum.
Karısı:
Elbette aşkkuşum.Meleğim.
Karısı mutfağa gider.Selim kocasına sorar:
Siz ne zamandır bu şekilde konuşuyorsunuz?
Koca:20 sene olmuştur...
Selim:Vay canına bunu doğuran sebep nedir?
Koca:20 yıl önce karımın ismini unuttum.Sormadım.
Bence güzeller sizce??

4 yorum:

  1. Süpermiş ;) iyi yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Bencede çok güzeller tatlım ;-)))

    YanıtlaSil
  3. ben bu yazıyı okuduktan sonra eşime hesap sormazmıyım şimdi... çoğunlukla ismimle hitap etmez acaba unuttmu dersiniz..sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler hepinize!..Bilge abla sana da iyi şanslar:D

    YanıtlaSil