21 Şubat 2012 Salı

Mim Soruları

Annemin bloğunda gördüm.Bende başlatayım dedim.
Mim başlattım.
Şimdi soruları yazalım bakalım.
1.En sevdiğiniz renk ne ve niçin?
Mavi ve pembe çünkü mavi ferahlatıcı pembe şeker gibi bir renk:)

2.Kimsenin bilmediği özellikleriniz nelerdir?  
Çift sayı takıntım var.Dilimi bir kere ısırdığımda bir kere daha ısırırım vb.
3.En sevdiğim ve sevmediğim özelliklerim neler?
Sevdiğime yanaklarımın kıpkırmızı ve tombiş olması sevmediğime sinir bozucu olmam girer sanırım:((
4.En korktuğun şey nedir?
Zifiri karanlıkta köpek tarafından kovalanmaktan ve tanıdığımı kaybetmekten:(
5.En sevdiğim tatlı ne?
Hindistan cevizli puding.
6.En sevdiğin hayvan ne?
Köpekler ve kediler.Koçum adında bir köpeğim var.
(koçum)

7.Yaptığım en çılgınca şey ne?
Ablam okuldayken,evde misafir olup annemle sinemaya gittiğimi hatırlayınca...
8.Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey ne olabilirdi?
Çeken bir telefon,ailem,uçak (neden olmasın)
9.En sevdiğin ünlü koku ve şeker nedir?
Seha Okuş'a bayılır,Lokman Hekim kokusunu sever,şekerin güzeli çirkini mi olur derim.
10.Çocukken üzüldüğün en saçma şey nedir?
Çilekli rujun tadının çileğe benzememesi.Ah ahh .



Mimlenenler:



2 yorum:

  1. Cevaplarını okumak çok keyifliydi.

    YanıtlaSil
  2. Hemen cevap veriyorum Zeynepçiğim

    1.En sevdiğiniz renk ne ve niçin?
    Tabiki pembe (ona bakmak beni mutlu ediyor.

    2.Kimsenin bilmediği özellikleriniz nelerdir?
    çok dağınığım

    3.En sevdiğim ve sevmediğim özelliklerim neler?
    en sevdiğim özelliğim neşeli oluşum, en sevmediğim özelliğimde birden öfkelenişim

    4.En korktuğun şey nedir?
    Yalnızlık

    5.En sevdiğim tatlı ne?
    Tatlı mı hepsini severim ama en çok pastaaaa

    6.En sevdiğin hayvan ne?
    benim en sevdiğim hayvan yunus sürekli gülümsüyorlar

    7.Yaptığım en çılgınca şey ne?
    sevgi perdesi :)

    8.Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey ne olabilirdi?
    hobi malzemelerim :) bilgisayarım blogtan uzak kalamam :) birde bol bol pasta :)

    9.En sevdiğin ünlü koku ve şeker nedir?
    şekeri pek sevmem, koku olarak çiçek kokularını çok severim

    10.Çocukken üzüldüğün en saçma şey nedir?
    Neden benim bir pembe panterim yok. ( Ağlayıp zırladıktan sonra alındı)

    YanıtlaSil