4 Şubat 2012 Cumartesi

Hislerim

Eğer hislerimi bilmek istiyorsan buyur.
Mutluyum ................................................................tıkla
Uykum geldi.............................................................tıkla
Sinirliyim...................................................................tıkla
Şirinim......................................................................tıkla
duygusalım................................................................tıkla
üzgünüm...................................................................tıkla
korktum...................................................................tıkla
utanç duyuyorum......................................................tıkla





Ama bunu biliyorum ki sizi seviyorum;)

5 yorum:

  1. zeynepcim ne güzel süprizler hazırlamıssın. Bu duygular içinde hep mutlu olmanı dilerim. Bende seni çokkk seviyorum.öpüldün muckk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin hep mutlu olmanızı isterim.Ben de sizi çok seviyorum.Tuncay Amca'ma çok teşekkür edip selam söylerseniz çok memnun olurum.Sen de öpüldün muck :)

      Sil
    2. Bende sizin hep mutlu olmanızı isterim.Ben de sizi çok seviyorum.Tuncay Amca'ma çok teşekkür edip selam söylerseniz çok memnun olurum.Sen de öpüldün muck :)

      Sil
  2. Şahanem, bu ne güzel bir yazı olmuş, nasıl becerdin bunu yapmayı? Desene boynuz kulağı geçtiiii ;-))
    Ben de seni SS.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becerdim bi' şekilde ama ben seni 40 değil katrilyon fırın ekmekyesem geçemem bebişim :)

      Sil